Exponeringsmöjligheter – utökad synlighet på eComExpo
Genom att synas i våra kanaler får ni utökade möjligheter att nå ut och engagera både nya och befintliga kunder under mässan. Vi erbjuder olika exponeringsalternativ, som skräddarsys för att ert varumärke ska framstå tydligt och sticka ut i bruset under mässan. Ta kontakt med din säljare vid intresse.
Exponering av skärmar
Rörligt material, film upp till 30 sekunder.
Presenteras på anläggningens befintliga skärmar.
Presenteras på eLifes egna skärmar i mässhallen.
Mp4-format är att föredra.
Pris: 13 000 kr exkl. moms
Exponeringsyta
Exponeringsplats inomhus i entréområdet.
Pris: 2 500 kr/kvm exkl. moms
Nyckelbandsexponering
Utdelning av nyckelband i entrén.
Utställaren sköter produktionen av banden.
En exklusiv tjänst för en stor partner – ingår i sponsorskap.
Footsteps
Brandade fotspår ifrån utställningshallens entré som leder den kortaste vägen till er monter. Dessa fotspår trycks samt klistras på golvet (mattan). Original och storlek godkänns av oss innan tryck.
Pris 29 900kr. exkl moms
Banner – nyhetsbrev/hemsida
eComExpos nyhetsbrev. Det finns möjlighet för utställare att köpa yta i nyhetsbrevet som en kraftfull exponering av ert varumärke eller produkter/tjänster till en högst relevant målgrupp. Ytan utgörs av en banner som länkas till varumärkets hemsida. I vår databas ligger mailadresser till ca 30 000 personer.
Hemsida. För att öka er synlighet både inför er medverkan på eComExpo och mellan eventen finns möjlighet att synas på eComExpos hemsida: ecomexpo.se Besökarna söker information om utställare på mässan, provkörningsfordon och biljettköp.
Besökarundersökningar
Vad tyckte besökarna om er närvaro på eComExpo?
Sedan starten har undersökningsföretaget Mejsel genomfört grundliga undersökningar bland eComExpos besökare för att vi ska bättre förstå och fördjupa oss i besökarnas upplevelser under mässan. Detta en mer objektiv och rättvisande bild direkt från besökaren på eComExpo.
Priser från 4 000 kr per fråga, beroende på utformning.